2 april - Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu 2 april - Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu

2 april - Accra

Door: Edwin

02 April 2017 | Ghana, Accra

Vandaag was het vroeg dag. Ten eerste omdat door het Nederlandse ritme iedereen rond 6 uur wakker werd. Ten tweede omdat buiten een kerkdienst in voorbereiding was met het nodige testen van de microfoons. En ten derde omdat we om 6 uur de wekker hadden gezet, want we zouden zelf ook naar een kerkdienst gaan, samen met Lucy. We werden bij de kerk hartelijk ontvangen en kregen een plekje in het midden van de kerk.
Om 8 uur begin de dienst met veel muziek, zang en dans. Best wel anders dan we gewend zijn in Nederland. Na 3,5 uur was het einde nog niet in zicht, maar was het toch tijd om er stiekem tussenuit te knijpen. We hadden nog een middagprogramma.

Na de lunch gingen we naar het hoofdkwartier van de Ghana Scouts Association waar we welkom werden geheten door Gregory, Eric en Isaac. We kregen allemaal een Ghanese sjerp om en daarna werden nog wat zaken over de reis en projecten besproken.

Nog even snel naar een winkelcentrum om eten te kopen en Ghanese simkaartjes. De avond werd afgesloten in de tuin van de het trainingscentrum. Morgen vertrekken we naar Hohoe in het oosten.

• 03 April 2017 - 00:47

Marja:

Serieus........kerkdienst van 3,5 uur??? Veel plezier in Hohoe :)

• 03 April 2017 - 12:40

Wilmapennings :

Hebben jullie in ieder geval voldoende geestelijke bijstand

• 03 April 2017 - 21:42

Arno:

Veel plezier daar!!

• 07 April 2017 - 20:06

John Donders:

Ik volg je via die link.
    Gefeliciteerd met Nelson