20 april - Cape Coast->Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu 20 april - Cape Coast->Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu

20 april - Cape Coast->Accra

Door: Edwin

20 April 2017 | Ghana, Accra

Het einde begint nu in zicht te komen. Vanochtend zijn we vertrokken uit Cape Coast voor onze laatste rit naar Accra. We werden vergezeld door Dilys, haar dochtertje en een logeetje. De reis verliep vlotjes totdat we in de buurt van Accra kwamen. Daar werd het merkbaar drukker. Onze laatste nacht brengen we weer door in het Guides Trainings Center. Kamers met airconditioning!

We zijn nog naar een souvenirsmarkt geweest om van onze cedi's af te komen. Daarna terug naar het trainingscentrum om ons om te kleden in onze smoks. We waren uitgenodigd door Chief Commisioner Gregory om te komen eten.
We werden ontvangen in de villa van zijn schoonmoeder met bier. Al snel barstte er een onweersbui los, waardoor het binnen begon te lekken. Even een pan eronder en weer verder.
Er werd ons een heerlijke maaltijd aangeboden met 2 soorten rijst, salade, kip en rundvlees in een tomatensaus.
We werden uitgebreid bedankt voor onze bijdrage en kregen een officiële badge van de Ghana Scout Association.

Inmiddels was de regen gestopt en konden we weer richting onze slaapplaats voor onze allerlaatste nacht in Ghana.

• 21 April 2017 - 12:00

Marja:

Gisteren al een berichtje gestuurd, maar zie nu dat heter niet meer op staat.....vreemd.
    Maarja........laatste dag voor jullie! Jullie hebben een prachtige reis achter de rug......iets wat jullie voor altijd in je hart meenemen........een ervaring rijker!
    Ik daarentegen heb genoten dat ik een klein beetje met jullie mee kon reizen via de verhaaltjes van Edwin en de foto's.....heel leuk.
    Rest mij te zeggen dat ik hoop dat jullie een goede en veilige reis terug hebben naar Nederland.
    Tot morgenochtend! En Karina.......kan niet wachten op alle mooie verhalen die je vast zal hebben! :)

Groetjes, Marja.

• 21 April 2017 - 19:22

Agnes:

Edwin, dank je wel voor je/jullie reisverslagen!
    Zo kon ik mooi mijn nicht Sanne volgen