3 april - Accra->Hohoe - Reisverslag uit Hohoe, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu 3 april - Accra->Hohoe - Reisverslag uit Hohoe, Ghana van ghana2017 - WaarBenJij.nu

3 april - Accra->Hohoe

03 April 2017 | Ghana, Hohoe

Vandaag begon de dag met de laatste inkopen voor de reis. Sanne en Laura zijn naar de markt geweest voor kookspullen en eten voor vanavond. Om kwart over 12 was de bus volgeladen en zijn we richting Hohoe (spreek uit als Ho-hoj). Na de nodige file ging het snel richting Akosombo, waar we vanaf de Amandibrug een mooi uitzicht hadden over de rivier Volta. Onderweg werd er een fotostop gemaakt voor een groep bavianen in de berm.

Door naar Hohoe, waar we al gauw kennis maakten met de kwaliteit van de Ghanese wegen. Onze nieren zijn minstens 3x van plek gewisseld. Als klap op de vuurpijl kwam er ook nog een tropische regenbui bij, begaf de dakdrager met bagage het en moesten we in het donker onze weg verder zoeken tussen alle kuilen door.

Uiteindelijk zijn we aangekomen in het Scoutscentrum in Hohoe. Het regent nog steeds, heel hard, dus het antwoord op de vraag of we binnen of in tenten willen slapen was niet zo heel moeilijk. De voorbereidingen voor het eten zijn inmiddels in volle gang. Hopelijk is het morgen wat beter weer.

• 04 April 2017 - 00:38

Marja:

Ik kan helaas maar 2,5 regel lezen......dit is denk niet de bedoeling! Hoop dat ik het andere ook nog te lezen krijg.....:)

• 04 April 2017 - 08:50

Daniella:

Ik kan ook maar 2,5 regel lezen. Ben nieuwsgierig naar de rest.

• 04 April 2017 - 16:05

Marja:

Nu wél helemaal! Hoop voor jullie dat de rest van het wegennet iets beter zal zijn; maar ik vrees van niet. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen in het Scoutscentrum.

• 05 April 2017 - 13:22

Remko :